poniedziałek, 24 lutego 2014

PROLOG

                   Jeszcze niedawno wszystko wydawało się takie nudne i mało interesujące. Wtedy jeszcze narzekałam na brak nowości i różnych atrakcji. Jasne, zawsze miałam przedziwne pomysły do zrealizowania, ale pragnęłam romansów, swatania przyjaciółek i wszystkiego, co miało jakikolwiek związek z miłością i flirtem. Jeżeli ktoś powiedziałby mi, że to wszystko mogę mieć na wyciągnięcie ręki, ale i tak nie będę z tego zadowolona, wyśmiałabym go. Bo jak tu nie być zadowolonym z tego, że ktoś cię podrywa?! 
                 Jednak teraz wszystko się zmieniło. Moje wcześniejsze chęci zmieniły się. Ogólnie rzecz biorąc całe moje życie zmieniło się, wywróciło do góry nogami. 
                 Kilka miesięcy temu byłam zupełnie inną osobą i z wyglądu i z charakteru. Niezbyt skromnie powiem, że wyładniałam. Ale jak inaczej mogłabym to nazwać, skoro wtedy byłam pulchniejsza, odrobinę brzydsza, mniej impulsywna... Właściwie to sama nie wiem kim teraz jestem. Zrozumiałam jedno, czas mnie niczego nie nauczył, on mnie wychował. Nie popełniam już tych samych błędów,przynajmniej nie chcę już ich popełniać. Nie będę już taka ufna i łatwowierna. A ten chłopak? Nawet nie potrafię powiedzieć co tak dokładnie o nim myślę, ale to chyba nie jest takie złe, prawda? On jest inny niż wszyscy chłopcy otaczający mnie, nie jest nawet podobny do żadnego z nich. Więcej nie zdradzę. Reszty można dowiedzieć się z mojej długiej, pokręconej historii.
____________________________________________________________________________
Cześć! Właśnie zaczęłam pisać to opowiadanie, jest to dopiero początek, więc proszę o komentarze i wyrozumiałość, następne rozdziały będą ciekawsze :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz